عوارض دیالیز صفاقی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

افزایش -The وزنعوارض دیالیز صفاقی

عوارض جانبی دیالیز صفاقی دیالیز Peritoneal La برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن یا حاد کلیه استفاده می شود که دیالیز است adecuada. Cuando امید به زندگی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی طولانی نیست، ممکن است باعث شود برخی از اثرات adversos.Cuáles هستند عوارض جانبی دیالیز صفاقی؟

-Peritonitis

فرآیند دیالیز پریتونیل لازم است یک لوله لاستیکی کوچک به نام کاتتر است که در داخل و خارج از بدن قرار داده اجازه می دهد تا مایع دیالیز به داخل و خارج از حفره abdominal.Generalmente، دیالیز صفاقی نیاز دارد که به چهار یا پنج بار در روز انجام می شود. این تنها خطر ابتلا به عفونت، به نام پریتونیت، دیالیز صفاقی است که با استفاده از صفاق به عنوان یک غشای دیالیز را افزایش می دهد.

اگر بیماران این پریتونیت، که ممکن است از تهوع، استفراغ، سرد، تب، لرز، درد معده رنج می برند، و غیره.

افزایش -The وزن

راه حل دیالیز شامل قند است که می تواند توسط بدن جذب می شود که بیمار در حال انجام دیالیز صفاقی. این می تواند دریافت کالری خود را از pacientes.Si افزایش مصرف کالری خود را کاهش نمی دهد و حاضر به انجام ورزش منظم، وزن به تدریج افزایش خواهد یافت. هنگامی که آنها متوجه آنها به دست آورده اند وزن بیش از حد باید دکتر یا پزشک خود را در اینجا از SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری به سازماندهی یک برنامه رژیم غذایی سالم و ورزش مشورت کنید.

قلب و عروق -Trastorno

اگر چه دیالیز صفاقی می تواند زندگی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی عمومی، که ممکن است به عنوان کارآمد به عنوان کلیه sanos.Los تغییرات فشار خون غیر طبیعی عروق خونی و بیماری های قلبی و عروقی می تواند به راحتی کاهش می یابد حفظ. از همه بدتر، بیماری های قلبی و عروقی از علل اصلی مرگ و میر در میان بیماران دیالیز.

علاوه بر این، سوء تغذیه، کلسیم و اختلال متابولیک فسفر، فتق، و غیره، همچنین عوارض جانبی شایع دیالیز peritoneal.Si با استفاده از دیالیز صفاقی هستند و دارای یک یا چند عوارض دیالیز صفاقی می تواند کمک سفارش آنلاین یاد بگیرند که مسئولیت رسیدگی به این مشکلات.





:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: